Populære linker
Varemerker
Kategorier
Frakt og levering
Widforss.no leverer til alle adresser i Norge, med unntak av Svalbard. Nedenfor kan du lese om alle fraktalternativene vi tilbyr. Når du fyller i postnummer, vil du få en oversikt over tilgjengelige fraktalternativ til ditt postnummer, samt leveringsvilkår.
Fraktmetoder med Bring/Posten
Klimanøytral servicepakke (Bring pickup parcel)
• Leveres til pakkeboks eller din lokale Post-i-butikk, dette velges i kassen når du kommer til: VELG FRAKTMETODE, UTLEVERINGSSTED OG VARSLINGMETODE.
• Leveringstid er normalt innen 1 - 4 virkedager*
• Med sporing
• Mottaker varsles på sms og/eller e-post
• Maks 35kg pr kolli
Bedriftspakke levert på hverdager (Bring business parcel)
BRUKES KUN FOR LEVERING PÅ REGISTRERT BEDRIFTSADR
• Leveres til bedriftsadresse på hverdager.
• Leverestid er normalt innen 1 - 4 virkedager*
• Leveres mellom kl. 08-16
• Med sporing
• SMS-varsling når pakken er underveis.
• Posten krever signatur ved avlevering
• Maks 35kg pr kolli
• Passer for kunder som må ha varene levert til bedriftsadresse
MERK! noen mindre byer / tettsteder har post på døren kun annen hver dag, sjekk evt hva som gjelder på din adr hos www.bring.no.
Fraktpriser
Postens vanlige klimanøytrale servicepakke 69,-
Postens vanlige bedriftspakke levert på dagtid: 149,-
Gratis frakt
Alle ordre over 995,- inkl. mva har gratis frakt med Postens servicepakke.
Velg frakt i kassen
I kassen får du en oversikt over tilgjengelige fraktalternativ basert på postnummeret du skrev inn. Ett av fraktalternativene kommer til å bli anbefalt basert på hva vi tror er raskest og mest praktisk for deg. Det er viktig å vurdere om du vil beholde det anbefalte fraktalternativet eller om du vil velge et av de andre alternativene. Velg det fraktalternativet som passer best for deg.
Sporing
Når bestillingen din sendes fra vårt lager, vil du motta en leveringsbekreftelse per e-post. Her vil du kunne trykke på en link som viser detaljene i pakkesporingen på vei til deg. Du vil få beskjed per post, sms eller epost når pakken er ankommet utleveringssted. Husk å ta med legitimasjon ved henting av pakke.
Henting
For å hente forsendelsen din trenger du hentekode, hentelapp eller sporingsID fra epost/sms. Husk legitimasjon da kun registrert mottaker kan hente pakken. Uavhentede pakker sendes automatisk i retur til oss normalt etter 7 dager. Det tilkommer et uavhentet gebyr på 250 kr. som trekkes av beløpet for uavhentede pakker. Vær oppmerksom på at dersom du ønsker å bytte eller returnere noe, må du kontakte kundeservice per epost eller telefon for å veiledning og returlapp.
Leveringstid
I kassen velger du ønsket leveringsmetode. Normalt pakkes lagerførte varer samme dag som bestillingen gjøres. Gjøres bestillingen på kveld/natt vil pakken pakkes neste virkedag. Når produktet har forlatt lageret, overføres fraktansvaret til speditøren som skal levere bestillingen innen fristen for den valgte fraktmetoden. Ved bestilling av varer som ikke er lagerført, vil samme vilkår naturligvis gjelde så fort varen kommer på lager.
I enkelte deler av Nord-Norge og enkelte øyer så må man forvente noe forlenget leveringstid. Vi leverer for øyeblikket ikke til Svalbard.
Kunden har alltid full 14 dagers angrerett, ved leveringsforsinkelser. Det kan være noen ganger det er umulig for oss å fullføre bestillingen, for eksempel hvis vår leverandør ikke kan oppfylle vår forpliktelse til oss. Det kan f.eks være at produktet er utsolgt for sesongen, utgått fra produksjon, leverandøren har ikke varen på lager eller varen er trukket tilbake fra markedet.
Det kan også oppstå forsinkelser i høysesong, hvor kapasiteten på lager eller hos våre befraktere er sprengt. Eksempel på høysesong kan være jul-og Påske, sommerferie, Black Friday mm.
Vi tar også forbehold om leveringstid ved uforutsette naturkatastrofer eller værforhold som hindrer transport av varer.
*Virkedager
Når frakttider beregnes er det virkedager (arbeidsdager/hverdager) som gjelder.
