Siste bestillingsdag før jul er 16. desember
Kontakt oss
Trenger du hjelp?
Her finner du informasjon om hvordan du kan kontakte oss, samt hvordan du går frem ved retur, bytte og reklamasjon.
Via vår kontakt-widget nederst til høyre kan du få hjelp av chatboten vår, chatte direkte med kundeservice eller sende oss en melding.
Ser du ikke kontakt-widgeten vår?
Hvis du besøker nettstedet vårt i privat modus i Safari på en iOS-enhet, kan dette hindre widgeten i å laste inn som den skal. Du kan da kontakte oss direkte via e-post: [email protected]
Åpningstider
Vi besvarer innkommende henvendelser i tur og orden så snart vi kan, vanligvis innen 24 timer.
Vanlige åpningstider
Hverdager unntatt helligdager kl. 9.00–16.00 (stengt for lunsj kl. 12.00–13.00)
E-postsvar
Hverdager kl. 8.30–17.00
Returer og bytter
Ønsker du å returnere eller bytte en vare?
Bruk lenken nedenfor for å registrere din retur og se våre returbetingelser.
Reklamasjoner
For at vi skal kunne behandle din reklamasjonssak så raskt og effektivt som mulig, vennligst inkluder:
- En beskrivelse av feilen
- Bilde eller video som viser feilen
- Eventuelt serienummer/produksjonsnummer
(Produksjonsnummer på klær og sko kan noen ganger kalles PO eller LOT og finnes oftest på innsiden av tungen eller på en etikett nær vaskeanvisningen.)
Øvrige saker
For forespørsler om tilbud angående spesialbestillinger eller større volumer, vennligst kontakt oss via vårt kontaktskjema.