Bytte og Returer – Slik gjør du
Kontroller før du returnerer
For at vi skal kunne godkjenne returen din, sørg for at:
- Varen er i originaltilstand
- Alle produktetikettene er fortsatt på
- Plomberingen, hvis den finnes, er ubrutt
- Originalforpakningen (for eksempel pappesken) er intakt og fraktbrevet er ikke festet direkte på pappesken
Vi forbeholder oss retten til å nekte returer som ikke oppfyller disse kravene. Da kan vi sende tilbake varen eller trekke fra et gebyr for verdiforringelse.
Les våre komplette kjøpsvilkår her
Slik returnerer du en vare
Pakk retur varene
- Bruk original emballasje hvis mulig
- Fjern gamle fraktetiketter
- Hvis du har betalt med faktura, sett fakturaen på pause gjennom Klarna
Registrer din retur
- Gå til vår returportal https://returns.ingrid.com/widforss
- Finn bestillingen din ved hjelp av ordrenummeret og e-postadressen som ble brukt ved bestillingen
- Ordrenummeret ditt består av 5–6 sifre og kan finnes i ordrebekreftelsen samt i leveringsbekreftelsen
- I leveringsbekreftelsen står det centra-xxxxx – det er kun sifrene som skal oppgis i returportalen.
- Du får videre instruksjoner til din e-post
Lever pakken
Følg instruksjonene avhengig av hvilket returalternativ du har valgt
- Skriv ut etiketten og lever pakken på et servicested
- eller sett pakken utenfor døren for henting av Helthjem
Kostnad
- Returfrakt koster 45 kroner og trekkes fra refusjonen
Bekreftelse
- Du vil motta en e-post når vi har godkjent returen
- Refusjon skjer innen noen bankdager
- Behandlingstid: 4–14 dager fra returen har ankommet til oss
Vil du bytte vare?
Vi tilbyr tilbakekjøp som en løsning for bytte. Det betyr at:
- Du legger selv inn en ny bestilling på varen du ønsker i stedet.
- Returner den opprinnelige varen som vanlig.
- Vi refunderer kjøpet så snart returen er behandlet.
Hvis varen du returnerer hadde en kampanjepris og du ikke finner den samme prisen igjen i nettbutikken:
Ta kontakt med oss før du legger inn den nye bestillingen, så hjelper vi deg med å justere prisen manuelt i etterkant.
Vær oppmerksom på at returfraktkostnad belastes i henhold til våre vanlige vilkår.
Reklamasjoner
Kontakt oss om du returnerer en defekt eller skadet produkt gjennom vårt reklamasjonsskjema som du finner her.