Alltid gratis frakt over 995 kr
Rentefri delbetaling via Klarna
Trenger du hjelp?Kontakt kundservice

Oppdag høstens deals! Se alle produkter

Bytte og Returer – Slik gjør du

Kontroller før du returnerer

For at vi skal kunne godkjenne returen din, sørg for at:

  • Varen er i originaltilstand
  • Alle produktetikettene er fortsatt på
  • Plomberingen, hvis den finnes, er ubrutt
  • Originalforpakningen (for eksempel pappesken) er intakt og fraktbrevet er ikke festet direkte på pappesken

Vi forbeholder oss retten til å nekte returer som ikke oppfyller disse kravene. Da kan vi sende tilbake varen eller trekke fra et gebyr for verdiforringelse.

Les våre komplette kjøpsvilkår her

Slik returnerer du en vare

Pakk retur varene

  • Bruk original emballasje hvis mulig
  • Fjern gamle fraktetiketter
  • Hvis du har betalt med faktura, sett fakturaen på pause gjennom Klarna

Registrer din retur

  • Gå til vår returportal https://returns.ingrid.com/widforss
  • Finn bestillingen din ved hjelp av ordrenummeret og e-postadressen som ble brukt ved bestillingen
  • Ordrenummeret ditt består av 5–6 sifre og kan finnes i ordrebekreftelsen samt i leveringsbekreftelsen
  • I leveringsbekreftelsen står det centra-xxxxx – det er kun sifrene som skal oppgis i returportalen.
  • Du får videre instruksjoner til din e-post

Lever pakken

Følg instruksjonene avhengig av hvilket returalternativ du har valgt

  • Skriv ut etiketten og lever pakken på et servicested
  • eller sett pakken utenfor døren for henting av Helthjem

Kostnad

  • Returfrakt koster 45 kroner og trekkes fra refusjonen

Bekreftelse

  • Du vil motta en e-post når vi har godkjent returen
  • Refusjon skjer innen noen bankdager
  • Behandlingstid: 4–14 dager fra returen har ankommet til oss

Vil du bytte vare?

Vi tilbyr tilbakekjøp som en løsning for bytte. Det betyr at:

  • Du legger selv inn en ny bestilling på varen du ønsker i stedet.
  • Returner den opprinnelige varen som vanlig.
  • Vi refunderer kjøpet så snart returen er behandlet.

Hvis varen du returnerer hadde en kampanjepris og du ikke finner den samme prisen igjen i nettbutikken:
Ta kontakt med oss før du legger inn den nye bestillingen, så hjelper vi deg med å justere prisen manuelt i etterkant.

Vær oppmerksom på at returfraktkostnad belastes i henhold til våre vanlige vilkår.

Reklamasjoner

Kontakt oss om du returnerer en defekt eller skadet produkt gjennom vårt reklamasjonsskjema som du finner her.