Populære linker
Varemerker
Kategorier
Abonnementer
Fast levering av et produkt
Hvis du vil ha automatisk levering av et produkt, kan du velge å starte et abonnement. Du velger om du vil ha levering "månedlig", "hver annen måned" eller "kvartalsvis". Du får da produktet til ønsket dato ihht hva du foretrekker. Du kan avslutte abonnementet når som helt og minimum en dag før din vanlige sendingsdato. Prisen på produktet kan endres i abonnementsperioden, for mer informasjon se Kjøpsbetingelser / Bestilling / Priser og produktbilder.
Betaling
Når du legger til første ordre, kan du velge mellom Klarna Faktura eller kortbetaling. Ingen avgifter legges til og beløpet for hver forsendelse trekkes da etter angitt tidsperiode. Les mer om våre betalingsmetoder her.
Abonnementspriser
Prisen på produktene du abonnerer på, kan endres i abonnementsperioden. Vi forbeholder oss retten til å endre prisen uten varsel. Prisen du betaler som abonnent er prisen produktet har på nettbutikken dagen leveringsbekreftelsen sendes til din e-post. Du har naturligvis 14 dagers angrerett, dersom du ikke skulle samtykke i prisjusteringen Kjøpsbetingelser / Retur.
Endre, gjenoppta eller abonnere
Når du har et løpende abonnement, endrer du, gjenopptar eller avslutter du abonnementet ditt ved å sende beskjed til post@widforss.no eller ring kundeservice på telefon 33 99 42 42. Husk å oppgi ditt kundenummer eller bestillingsnummer og hva du vil endre, avslutte eller justere. Alle endringer må gjøres senest dagen før din ordinære leveringsdato. Du har nomal angrerett i 14 dager, ref Kjøpsbetingelser / Retur.
Slik fungerer det etter bestilling
En ordrebekreftelse vil bli sendt til e-postadressen din som en bekreftelse på at bestillingen din er mottatt, og at du har valgt et abonnement. Hvis du har endret betalingsmåten din, vil du motta en ny bekreftelse for din e-post. Når bestillingen sendes fra vårt lager, vil du motta leveringsbekreftelse via e-post med en link til en statusside, hvor du kan følge leveransen fra vårt lager til deg. Du vil motta produktet til samme intervall som du har valgt. Når neste forsendelse sendes, vil prosessen være lik.
- Velg et produkt og klikk på Abonner. Velg hvor ofte du vil ha levering ved å klikke på ønsket tidsintervall. Velg antall produkter eller mengden i handlekurven. På samme måte kan du naturligvis velge å abonnere på flere produkter samtidig. Du kan også bestille produkter uten abonnement på samme ordre.
- Etter at du har lagt inn ønskede abonnement og produkter i handlekurven din, klikker du på Kassen / Checkout øverst i høyre hjørne av nettbutikken.
- Kontroller alltid innholdet i handlekurven. Her kan du enkelt endre innholdet hvis du ønsker å fjerne et produkt eller øke antallet.
- Skriv inn både din e-post og postadresse.
- Velg mest hensiktsmessig leveringsmetode. Les mer om frakt og levering her.
- Velg hvilken måte du vil motta varsel om forsendelsen på; via sms, e-post eller postbrev. For SMS-melding, fyll ut med mobilnummeret ditt.
- For bestilling til firma velg Firma / Bedrift.
- Skriv inn ønsket leveringsinformasjon.
- Kontroller informasjonen og klikk på Fullfør kjøp.
- Takk for bestillingen din! Bestillingen er nå klar og det vil bli sendt en ordrebekreftelse til deg via e-post. Hvis du ønsker det, kan du nå bytte fra e-faktura til papirfaktura eller justere betalingsmetode. Lær mer om de forskjellige betalingsalternativene her.
Ta kontakt med kundeservice på [email protected] hvis du har spørsmål eller trenger hjelp!
