Julehandel hos Widforss
Gjør julehandelen trygg og enkel hos Widforss. Her finner du alt du trenger å vite om levering, retur, bytte og andre spørsmål som kan dukke opp i forbindelse med julegaver.
Bestill i god tid
For å være sikker på at gavene kommer frem før jul, anbefaler vi at du bestiller så tidlig som mulig. Leveringstiden kan være noe lengre i høysesong, og enkelte fraktmetoder kan ha tidligere siste bestillingsdato. Du finner all informasjon du trenger om frakt og levering her → Gå til frakt og levering
Siste bestillingsdag før jul
For å være sikker på at du får varene dine i tide før jul, bestill før 16. desember.
Retur av julegaver
Hos Widforss har vi utvidet åpent kjøp til og med 15. januar 2026 Du kan returnere varen så lenge den er i original stand, ubenyttet og i originalemballasjen. Reglene gjelder på samme måte for julegaver som for vanlige kjøp.
Vær oppmerksom på at det er den opprinnelige kjøperen som må registrere returen med sin e-postadresse og ordrenummer. Vi tilbyr ikke gavekort eller en egen bytteprosess, og derfor er det alltid den opprinnelige kjøperen som får pengene tilbake når en vare returneres. Personer som har fått varen i gave kan ikke opprette en retur med sine egne opplysninger.
Hvis prisen har endret seg siden kjøpet, kan du kontakte oss etter at du har lagt inn en ny bestilling – da sørger vi for at du får samme pris som ved det tidligere kjøpet.
Vil du bytte en julegave?
Registrer varen som en retur, så tilbakebetales beløpet til kjøperen. Deretter kan ønsket produkt bestilles på nytt.
Tilbakebetaling av julegaver
Registrer varen som en retur, så tilbakebetales beløpet til kjøperen. Vi tilbyr ikke tilbakebetaling i form av gavekort.
Slik registrerer du en retur
Alle returer må registreres i returportalen slik at vi kan behandle saken korrekt → Gå til returportal
Kontakt kundeservice
Har du spørsmål om julehandel, levering eller retur?
Kontakt vår kundeservice → Vi hjelper deg gjerne